استفاضه

سلام :)

استفاضه

سلام :)

استفاضه یعنی طلب خیر کردن، یعنی عطا خواستن
و دنیا محل استفاضه است نه استفاده (حتی دنیای مجازی)


* اَللَّهُمَّ اخْتِمْ لَنا بِالَّتى هِىَ اَحْمَدُ عاقِبَةً *


میخواهم باز هم تلاش کنم جوری بنویسم که نوشته هایم حالم را (و حالتان را ) خوب کند :))

*******************************


نوشتن زیستن دوباره ی لحظات زندگی است.
لحظه نوشتن لحظه عمیقتر زیستن لحظه لحظه های زندگی است.

ما و شما رو میگن؟!

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

تو جلسه بودیم. ملت داشتن درباره فضای مجازی صحبت میکردن و اینکه باید راهبردهای موسسه به سمت شبکه های مجازی کشیده بشه. تو همین بحث ها بودیم که یه بنده خدایی وسط حرف هاش گفت: "قدیمها وبلاگنویسی بود یه عده بیکار مینوشتن یه عده بیکار دیگه هم میخوندن!" :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
مریم ثالث

نظرات  (۲۴)

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۷ بابا لنگ دراز
دقیقأ ما رو گفته!
اسید میپاشیدین تو صورتش!
پاسخ:
جای شما خالی با فکر و ذکرمان زدیم زیر خنده :))
نگران نباشین راهبردها دست منه . حالا که اینطور شد اصن کاری میکنم همه وبلاگ نویس بشن 
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۸ آرزوهای نجیب (:
:|
پاسخ:
:)
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۸ خانم الفــــ
:))))

پاسخ:
(((:)))
من یه موی مخاطب های وبلاگم رو با چند کیلو عضو کنال های شبکه های مجازی و فالوئرها عوض نمیکنم!
خواننده های وبلاگ عمیق ترند، بیشتر فکر می کنند، بیشتر مطالعه می کنند، حوصله شان بیشتر است، نظراتشان فکر شده است و...
اصلا قیاس مع الفارق هست :)

پاسخ:
معلومه که اینطوره. وبلاگ آدم مثل خونه آدمه و خواننده هاش مثل همسایه های قدیمی که پایین و بالا شدنهای همسایه ها براشون مهمه
اما کانال و گروه و فالوئرهاش مثل قطار و مسافرهای سر جاده هستن به قدر یه چایی خودن هم برای کسی وقت نمیذارن. چایشون رو خورده نخورده میذارن میرن
اما خب بد نیست ببینیم نگاه ملت به ما چیه
اگر این بیکاریه من این بیکاری رو دوست میدارم :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۳ کمی خلوت گزیده!
خو می زدیش! :/
پاسخ:
در یک عملیات انتحاری موسسه رو خراب میکنم رو سرشون. چطوره؟! :))
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۵ آبجی خانوم
فکر کنم به ما فوش داد ./ \.
پاسخ:
نه شما خودتو ناراحت نکن. 
بچگی کرد یه چیزی گفت. شما ببخشید :)
:))
خدا خیرتون بده کلی با نظرات و صحبت های شما و باقی دوستان خندیدیم


حالا مگه اونایی که تو شبکه های اجتماعی و موبایلی و ... می نویسن و می خونن باکارن!؟
پاسخ:
خواهش میکنم
یه نفرم شاد بشه برامون دعا کنه کافیه


نه والا اونها از ما هم بیکارترن! :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۱۲ کمی خلوت گزیده!
عاااالیییییی ؛)
موافقم...
کمک خواستی بوگو :)
پاسخ:
ایول شما خیلی پایه خوبی هستین :)
خبرتون میکنم به وقت ضرورت
سلام...
خخخخخخ
من بودم یه چیزی می گفتم که حال طرف رو بگیرم و بیاد سر جاش...
باز خوبه تو یه چند ده تایی خواننده داری اینجا، ولی واقعا من اون یکی وبلاگم که تو نمی دونی کدوم یکیه، فقط یه خواننده پایه و کامنت گذار داره که برام کرور کرور ارزش داره...
تو این کانالا چند تا خواننده اینجوری پیدا میشه کرد؟!
اعصاب مصاب برای آدم نمی ذارن که...
پاسخ:
سلام

نمیشد آخه
اینطوری معلوم میشد ما وبلاگ مینویسیم

من یه مدتی یه وبلاگ داشتم فقط یه خواننده داشت کلی هم بهمون خوش میگذشت
اصلا وبلاگ نوشتن برای خونده شدن نیست برای نوشته انگار خودش به ذات معنی داره
در حالی که کانال و گروه های تلگرامی بالعرض خواننده معنی میگیره
سلام
وبلاگ نویس ی کرده بود از این نطقا نمی کرد...
اصلا مصداق گربه دستش به گوشت نمیرسه هستش... بچه رودار!  
یکی نیس بگه حالا مگه تو صفحات اجتماعی چه خیری بهتون میرسه... این بچه رودارو بزنید لهش کنید اصلا :)))
پاسخ:
سلام
والا طرف شاعره واقعیه
خودشم یه وبلاگ شعر داره نمیدونم چطور چنین گفت!

نه دیگه دز خشونت وبلاگ ما خیلی رفت بالا
من خودم باش صحبت میکنم حرفش رو پس بگیره اصلا :)
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

احتمالا از نظر این افراد کتاب خوندن هم یک کار عبث و بیهوده عصط (عست، عصت، اصت، اسط ، است و ....)
پاسخ:
سلام

بله لابد عثت
سلام
میگم همین جا یکسری آدم جمع کن بریزیم سرش تا دیگه به قشر شریف وبلاگ نویس توهین نکنه... :)
پاسخ:
سلام
آره یه کمپین راه میندازیم
استفاضه چه ظرفیتهایی داره ها :)
سکوتم از رضایت نیست
خانواده اینجا نشسته که سکوت کردم!!!

نمیگن شاید یه وبلاگ از دست داده بشنوه این حرفها رو
مردم خیلی بی ملاحظه شدن و ناله و نفرین برای شخص گوینده!


حتی جا داره به نشانه ی اعتراض لفت بدین از موسسه!!!
پاسخ:
رئیسم میاد اینجا رو میخونه

اما بعیده کامنتها رو بخونه
خودم میخوام لفت بدم بیکار بشم بتونم راحت وبلاگ بنویسم
جا داره بنده همین جا عرضه بدارم
الف خان کجایی؟
دقیقا کجایی؟ ”کجایید!”
کجایی تو”شما” بی ما
تو ”شما” بی ما کجایی؟


شما همون سکوت کنید خیلی از دست تون شاکی ام!!
اصلا شما با گوینده همین جمله ”بی کاری و اینا” فرق دارین مگه؟!
پاسخ:

اینم پاک کنم؟ حیفه ها
باشه تا صبح همه رو پاک میکنم
سلام الف...
کجایی برادر؟ این خانم ساجده رضایی کیست آیا؟
آقا فدای سرت اگه صواع رو قاپیدن ازت! سر خم می سلامت!! بیا خودم برات چند تا اسم خوب دارم!
پاسخ:
کلی گشتم ببینم خانم ساجده رضایی کیه!
خب ما نسبت به برادران وبلاگیمون غیرت داریم
این خانم ساجده رضایی کیه خب!؟
سلام 
جمیعا!


صواع رو رژیم اشغالگر صواع از دستم ربود! من هم بی صواع هرگز! 

چند روز قبل اومدم یه وبلاگ زدم. مطلب هم ننوشتما! اما به دلم ننشست. حذفیدمش...

درسته دیگه نمینویسم ولی من همچنان یه وبلاگ خوان قدر حساب میشم! نبینم کسی به ساحت معظم وب خوانی ما توهین کنه!!!!

+ آقا اینجا خونه ی مردمه! بیاین تو یه زمین بی طرف راجع به مسائل شخصی مذاکره کنیم! یه کاری کنین سری بعد که توپمون افتاد اینجا صاحب خونه پاره اش نکنه!!!

ضمن اینکه بنده اهل مذاکره نیستم!!! 
پاسخ:
سلام از طرف جمیعاً


مرگ بر هر گونه رژیم اشغالگری

خوبه باز اگر نمینویسید اما میخونید

+خواهش میکنم منزل خودتونه. والا ما هم اهل مذاکره نیستیم راحت باشین
به به 
قدم همگی روی چشم  
خیلی خوش اومدین
خونه خودتونه
شما ازخودتون پذیرایی کنید تا من برسم خونه
 الان سرکار هستم :))

سائل جا هوای مهمونها رو داشته باش تا من بیام خواهر :))
پاسخ:
تا این وقت شب سر کاری بود؟
چه معنی داره اصلا دختر بره سر کار؟!
D:



ببخشید، چون نمیدونم آقای الف دیگه کجاها هستن، اینجا میگم
ما همچنان به اون صواع قدیمی سر میزنیم و منتظریم شاید مستاجر جدید بره و صاحبخونه برگرده
اگه وبلاگ جدید زدید خبر بدید لطفا :)
پاسخ:
عه!
صواع جه معروف بوده ها نمیدنستم شما هم میرفتی اونجا
فکر میکردم تو فقط مال منی :)
وبلاگ واقعا خونه آدمه
من هنوز همسایه های 5 سال پیشم رو یادمه، با اینکه بعضیهاشون رو 4 ساله ندیدم!
پاسخ:
آره واقعا برای منم همینطوره
الان که داشتم نظرات رو می خوندم دیدم برخلاف عادت به نویسنده سلام نکردم!!
سلام

نمی دونم واقعا! آشیخ بیا توضیح بده کیه این خانم؟؟؟
پاسخ:
سلام و رحمت


فکر کنم آشیخ فرار کرد! پاسخگو نیستن دیگه
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۸ خانم الفــــ
من هم جا داره خدمت آقای الف سلامی عرض کنم ...دو سه باری به صواع سر زدم که اسمش عوض شده بود ......و همچنان منتظریم!
سلام خدمت همگی مجددا

مهندس خلبان سرگشته! حدس میزنم ساجده رضایی رباتی چیزی باشه

خدمت بقیه بزرگوارن هم عرض ارادت! و اینکه ممنون از لطفتون و شما لطف دارید و ...


من هنوزم وبهایی که فکر میکنم به درد میخورن رو میخونم. هنوز در این جرگه ایم ما! 
پاسخ:
سلام علیکم از طرف جمیعا مجددا

حیف اون دعاهای شبانه که به یه ربات رسید :(


زنده باشین انشالله


اولا که دکترش یادت رفت! تو نسخه های قبلی صواع دکتر هم ذکر شده بود! الان صواع رو تحریف کردی و خودت حواست نبود.
دوما خودتی!
سوما اگر بنده مهندس دکتر خلبان هستم که میگم طفره نرو مثل مرد بیاد اعتراف کن! سیستم ثبت نام بیان از این عکسایی داره که باید عدد داخل عکسو بنویسی. در نتیجه روبات نمیتونه باشه.. دیگه ادامه ی اعتراف گرفتن با نویسنده ی محترم

چهارم هم این که باز مجدد طفره نرو! عرض کردیم که سر خم می سلامت.. قاپیدند اگر صواعی سر خم بیان سلامت مثلا یا همچین چیزی
حال ندارم! مطلب هم ندارم! الف هم بدون صواع هرگز!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی