استفاضه

سلام :)

استفاضه

سلام :)

استفاضه یعنی طلب خیر کردن، یعنی عطا خواستن
و دنیا محل استفاضه است نه استفاده (حتی دنیای مجازی)


* اَللَّهُمَّ اخْتِمْ لَنا بِالَّتى هِىَ اَحْمَدُ عاقِبَةً *


میخواهم باز هم تلاش کنم جوری بنویسم که نوشته هایم حالم را (و حالتان را ) خوب کند :))

*******************************


نوشتن زیستن دوباره ی لحظات زندگی است.
لحظه نوشتن لحظه عمیقتر زیستن لحظه لحظه های زندگی است.

مردی که قرآن میخواند

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۵۱ ق.ظ

میدانی کجا عاشقت شدم؟

همانجا که تا به خودم آمدم، دیدم بهشت زهراییم و من در نزدیکترین فاصله ممکن به یک نامحرم نشسته ام و تو، بدون آنکه بدانی، آرزویم را برآورده کردی...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
مریم ثالث

نظرات  (۲۸)

۰۵ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۷ آرزوهای نجیب (:
ها ؟؟ (:
پاسخ:
ها بعله :))
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
مبارکه ¿¡ ^_^
پاسخ:
دعا کنین ان شاالله که مبارکه :)
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۳ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

پس عاشقس تقدیر است و با نگاهی پایین تر ، اتفاقی ...
پاسخ:
سلام

تقدیر که هست اما اتفاقی نیست...


دعاکنین رستگار شویم
سلام...
الحمدلله :)
پاسخ:
سلام قلم بانوی جان :)

الحمدلله علی کل حال
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۴ کمی خلوت گزیده!
به به...
سلام مستفیض بانووووو...

پس عاشق شده بودی ازت خبری نبود این چند وقته؟!!! :)))
پاسخ:
سلام مرضیه جان

البته به اون هم مربوطه اما اصل ماجرا اینه که جنس استفاضه های زندگیمون تغییر کرده ...
:)
سلام
به به
گفتم این دختر یه چی شده انقده سرش شلوغ شده سر نزده
به سلامتی و مبارکی، ان شاء الله زندگیتون حسینی باشه و هر لحظش مورد عنایت آقا و صاحبمون علیه السلام باشه
خیلی مبارکه 
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
آره اینقدر کار برای خودم تراشیده بودم که به سختی تونستم وقت دست و پا کنم

دعا کنین درست رفته باشم و برم...
تبریک می‌گم. ان شاءالله زندگی پر خیر و برکتی داشته باشید.
پاسخ:
سلامت باشین. متشکرم. دعا بفرمایید
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۸ کمی خلوت گزیده!
استفاضه های جدید مبارک...

من که می دونم سرکار گذاشتی ملتی رو مریم... :/
پاسخ:
ممنون...

والا خودمم سرکارم :))
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۰ فاطمه غلامی
دست و جیغ و هورااااا
مبارک باشه :*
خووووووووش بخت بشید ان شاالله :)
پاسخ:
ممنونم :*
دعا کنید خیر باشه دیگه :)
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۴ خانم الفــــ
عهه.به به..مبارکه ان شاءالله. پس بگو کجا بودی این مدت :)

ان شاءالله که زیر سایه اقا امام زمان،همسفر بهشت باشید :)
پاسخ:
ممنون خانم الف
مدت زیادی نبود
هنوز دو ماه نشده :)

ممنونم از دعاهای خوبتون.
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۴ کمی خلوت گزیده!
عاقا چرا انقدر همه جدی گرفتن؟!!!!!!!!!!!
واقعنکی جدیه قضیه؟!!!!!!!!!!!! :/

تبریک بگم؟ عایا؟!!!!!!!!!!
پاسخ:
مرضیه فکر کنم دو نفر ماجرا رو جدی نگرفتن
یکی تویی یکی من :))
سلام

ان شاءالله مبارک باشه
پاسخ:
سلام
ممنونم
واقعا؟:|
پاسخ:
بهله واقعا :)
سلام عروس خانوم
تبریک هامون رو قبلا گفته بودیم
ولی تو استفاضه تبریک گفتن مزه ش فرق داره :)
پاسخ:
سلام 
به این واژه عروس خانم یه کم آلرژی دارما :))

ممنونم دعا کن برام رفیق
آقای همسر هم اینجا رو میخونند؟
اگه میخونند به ایشون بیشتر تبریک میگم!

اعتراف میکنم به کسی که بتونه هر روز مریم رو ببینه حسودیم میشه D:
پاسخ:
وااای
دیگه الان با این تعریف شما حتما باید سفارش کنم بیان بخونن :))

از شما چه پنهان تنها عضو خانواده ام که آدرس استفاضه رو تونستم بهشون بدم ایشون بودن
واااااای مریم جان تبریک میگم
منتظر شدم قطعی خودتون بگید که خانم رضوی قطعیش کردن ;) هرچند ته دلم مطمین بودم
خیلی خبر خوبی بود خیلی خیلی
ان شا,الله خوشبخت و عاقبت بخیر بشید تحت عنایات حضرت حجت
:)
پاسخ:
ممنونم سائل جان

اگر خیریتی باشه از دعای شما دوستان بوده

ان شاالله که آقا هم راضی باشن از این وصلت
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۲ فاطمه نظریان
من که هنوز منتظر اون تعریفی که شب قدر گفتی، هستم تا بعدش بهت تبریک بگم. تعریف که نکردی، اما ما خودمون آقای خوشبخت رو دیدیم. همینطور منتظر بودم هم رو ببینیم و حضوری تبریک بگم، اما خب دیگه پست گذاشتی و اینجا فعلا تبریک میگم.

به یار رسیدنت/رسیدنشون مبارک.
پاسخ:
وای فاطمه اصلا یادم رفته بود 
شرمنده 

ممنونم ازت
ان شاالله شما رو که میبینیم یه شیرینی حضوری هستیم در خدمتتون :)
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۲۰ کمی خلوت گزیده!
ای وای گویا جدی جدی مبارکه!
خوشبخت شدی الان دقیقا؟
چه خووووووووب! :))
پاسخ:
عه!
پس شما هم باور کردی؟
حالا فقط مونده من باور کنم :))
شمایل دیگری از این که گفتید برایم پیش آمده
آرزوی سعادت برایتان دارم:)
پاسخ:
مردی که قرآن میخواند آرزوی کم و زیادی بود
الحمدلله 

ممنونم از شما
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۴ کمی خلوت گزیده!
خخخخخخخخ
راستش نمیتونم تصورت کنم به عنوان همسر یه آقا!
ولی خب مجبور شدم باور کنم انقدر همه جدی گرفتن!
پیشنهاد میدم خودتم زودتر باور کنی بری تو نقشت :)
ببین همه جدی گرفتن! :)))))))
ان شاءالله که خیلی زیادی خوشبخت بشی...
از این تریپ خوشبختیا که انقدر خوشبختن، هیچی ندارن بخاطرش با هم دعوا کنن، سر چیزای الکی میزنن تو سر هم، بعد همه میگن دیوونه اند اینا، خوشی زده زیر دلشون... :)
پاسخ:
عه! 
آقااا اینقدرها هم نمای ظاهری ما داغون نیستا!  :))


ممنونم مرضیه جان. البته خوشبختی به این نیست که هیچی برای دعوا نداشته باشیم. اصلا دعوا نمک زندگیه :)
سلام علیکم
مبارکه
انشالله زیر سایه حضرت صاحب ع زندگی پربرکتی داشته باشید
پاسخ:
سلام
خیلی متشکرم
دعا بفرمایید
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸ کمی خلوت گزیده!
نگفتم نمای ظاهریت داغونه عزیزم :)))
دقیق نمیدونم چرا نمی تونم تصورت کنم... :/

دعوا که نمیشه نباشه... ولی کاش همه دعوا ها سطحی باشه...
دعوای عمیق فاصله میندازه...
پاسخ:
آهان
فک کردم جبروت مون مد نظرتون بود :))

شوخی کردم. میدونم. دعا کن برام خواهر جان
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۲ کمی خلوت گزیده!
جبروووووووت... :)))))))

چشم...
شما هم...
پاسخ:
:))

مچکرم
چشم
سلام
خوشحالمون کردید
الحمدلله
ان شاءالله مبارک باشه و به لطف خدا زندگی تون بندگی و رضای حق باشه
پاسخ:
سلام

الحمدلله
خیلی خیلی متشکرم
وای وای
مبارک باشه
چقدر خوشحال شدم
الهی سرباز امام زمان باشید
الهی عاقبت بخیر باشید
پاسخ:
ممنونم 
دعا کنید
ان شاالله
:)
مردی که بتواند آرزوهای کوچک آدم را هم برآورده کند مرد بزرگی است. (برنالد فکر و ذکر :) )

امیدوارم  بال های خوبی باشید برای اوج گرفتن و بالا رفتن همدیگه.  
پاسخ:
زندگی چیست جز برآوردن آرزوهای کوچک آدم (برنالد مریم :) )

از دستم تا حدودی خلاص شدیا

از شما دوست گرامی به طور ویژه بابت این همه سال بال بودن تشکر میکنم
واااای مریم چقدر این پستت خوب بود
اشکم در اومد...

ان شاءالله همیشه همین بهانه های پاک و شیرین محبتتون رو بیشتر و فاصله تون رو کمتر کنند...

وقتایی که محبت بینتون دلت رو گرم می کنه برای همه دعا کن، برای همه اونایی که محتاج چنین دلگرمی هایی هستند...
پاسخ:
مرسی زهرا جان
ان شاالله

شما که مادرید باید برا ماها دعا کنین :)
سلام 
یبار داشتم با خودم فکر میکردم چه چیزی هست تو دنیا که عمیقا میتونه منو خوشحال کنه 
دیدم جز ظهور حضرت چیزی نیست
مگر خبر ازدواج دوستانم 

خوش خبر باشی و خوش عاقبت:)
پاسخ:
سلام عارف جان
خیلی ممنونم
دعا کن برامون خواهر جان
انشالله خبر ظهور حضرت رو به هم تبریک بگیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی