استفاضه

سلام :)

استفاضه

سلام :)

استفاضه یعنی طلب خیر کردن، یعنی عطا خواستن
و دنیا محل استفاضه است نه استفاده (حتی دنیای مجازی)


* اَللَّهُمَّ اخْتِمْ لَنا بِالَّتى هِىَ اَحْمَدُ عاقِبَةً *


میخواهم باز هم تلاش کنم جوری بنویسم که نوشته هایم حالم را (و حالتان را ) خوب کند :))

*******************************


نوشتن زیستن دوباره ی لحظات زندگی است.
لحظه نوشتن لحظه عمیقتر زیستن لحظه لحظه های زندگی است.

السلام علیک یا امام رئوف

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ
به نحو عجیبی نشد کسی همراهم شود. یکی زمان فارغ شدن خواهرش است. یکی مصاحبه دکتری دارد. یکی روزه های قضایش مانده و یکی کارهای عقب مانده اش و ...
اردوی تشکیلاتی است. فقط کارمندان موسسه میتوانند همسران و فرزندانشان را بیاورند و تازه فهمیدم من تنها زن کارمند غیر پروژه ای موسسه محسوب میشوم. و این یعنی همه همکاران با زن و بچه هایشان می آیند و من تنها.
اعتراض میکنم که این از عدالت به دور است و مفهوم خانواده بسط پیدا کرده و من نمیتوانم تنها بیایم و ...
اما سودی ندارد و ادامه نمیدهم. کار افتاده دست آنکه روزی جواب نه شنید و دیگران هم درکی از تنهایی سفر کردن آن هم در جمع متاهلین ندارند. نمیدانند یعنی چه که صندلی کناریت خالی باشد و اتاق هتلت یک نفره باشد و دور میز شامت کسی نباشد و کسی نباشد که کنار باب الجواد منتظرت بایستد.

 
سلام آقا. جانم آقا! بفرمایید بگوشم. من آمدم، تنهای تنهای تنها...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
مریم ثالث

الحمدلله

نظرات  (۱۳)

سلام
به به سلام ما رو هم برسونید مهمان ویژه ی آقاجان

+ تنهایی طلبیدن لابد کار خصوصی دارن!!!! :)
پاسخ:
سلام

لایق باشم نایب الزیاره دوستان هستم

+آره امیدوارم گوشمالی نباشه :))))
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۷ کمی خلوت گزیده!
بالاخره سودی کرده اعتراضت یا سودی نکرده؟
چجوری شده پس میری؟
اگه میری خیلی سلام یرسون... دلم تنگ حرمه...
پاسخ:
اعتراضم در آوردن همراه سودی نکرد اگرنه خودم که مجاز بودم. البته همراه با پرداخت تمام هزینه ها میتونستم ببارم که کسی پیدا نسد

مرضیه الان مشهدم. دقیقا 6و 45 دقیقه رسیدم هتل و بلافاصله یادتون کردم. انشالله همین امشب حرم به یادتم
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۷ آرزوهای نجیب (:
شاید اصلا تنهایی میرید که دوتایی برگردید:D
التماس دعا (:
پاسخ:
:)
محتاجیم به دعا
گوشمالیشونم خوشمزست.... هر چه از دوست رسد نیکوست! ان شاء الله که توشه ای میشه برای ماه مبارکتون....

پاسخ:
بله همینطوره :)

ممنونم انشالله
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۴ کمی خلوت گزیده!
وای ممنونم مریم..
خیلی ممنونتم... و خیلی محتاج دعا...
زیارتت قبول باشه دوستم... :*
پاسخ:
سلامت باشی :*
۱۳ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۹ آبجی خانوم
الکی ننداز گردن اون بنده خدا
شاید خود آقا برای دو نفره برگشتن تنها صدات کردن

زیارت پیشاپیش قبول
خیلی التماس دعا :*
پاسخ:
آخه هر چی حمل بر احسن کردم دیدم نمیشه دیگه :)

ممنون آبجی خانوم
ایشالله قسمت خودتون
دیشب تو حرم دعای کمیل میخوندن من داشتم برای دوستان مجازی دعا میکردم خودم خنده ام گرفته بود از گفتن اسمهای مستعاری که نمیدونم حتی به کی ارجاع میده :)
عه الان مشهدی؟
سلام برسون :)
پاسخ:
اوهوم
چشم حتما :)
خوش به سعادتتون. زیارت قبول.
پاسخ:
ممنون دعاگوتون هستیم.
ان شاءالله که آقا خوب نمک گیرتون کنند.. :)
اگرچه ایشون ولی نعمت همه ما هستند و به گردن همه ما حق دارند

سلام
پاسخ:
سلام
خیلی وقته نمک گیر شدیم
سلام...
تنهایی زیارت، یک حال دیگری دارد، یک حال غریب پیش امام غریب...

پاسخ:
سلاام
وقتی آدم تنها باشه آقا دیگه خودشون مجبورن تنهایی رو یه جوری پر کنن
جای شما خالی 
اون حرف و حدیث ها که پیش اومد دیگه روم نشد به کسی پیشنهاد بدم همراهم بشه
انشالله به زودی کربلا همسفر بشیم :)

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۴ خانم الفــــ
به به...ان شاءالله دست پر و با استجابت دعاهای عالی،برگردی...ان شاءالله آقا،ماموریتی بهت بدن..و تنهاییت رو خودشون پر کنن...


التماس دعای فرج بانو جان
پاسخ:
زنده باشین خانم الف
ان شاءالله


۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
آمین
سلام
1. التماس دعا
2. زیارت تنهایی خیلی بیشتر میچسبه بنظرم
3. یه روز میگن تنها نمیبریمتون زیارت،  یه روز هم میگن فقط تنها میبریمتون!! عجب دنیایی شده☺
پاسخ:
سلام
1.محتاجیم به دعا
2. زیارت بله اما سفر خیر
3. این هم اندر مصایب زن بودن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی