استفاضه

سلام :)

استفاضه

سلام :)

استفاضه یعنی طلب خیر کردن، یعنی عطا خواستن
و دنیا محل استفاضه است نه استفاده (حتی دنیای مجازی)


* اَللَّهُمَّ اخْتِمْ لَنا بِالَّتى هِىَ اَحْمَدُ عاقِبَةً *


میخواهم باز هم تلاش کنم جوری بنویسم که نوشته هایم حالم را (و حالتان را ) خوب کند :))

*******************************


نوشتن زیستن دوباره ی لحظات زندگی است.
لحظه نوشتن لحظه عمیقتر زیستن لحظه لحظه های زندگی است.

دخترها چرا عاشق مادرهایشان میشوند 3

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

ساعت دوازده شب است و تازه از یک مجلس عروسی برگشته ایم خانه. به اصرار مادرم می ایستم تا او عکسی از من بگیرد. تقریبا یک ساعت است که افتاده ایم در یک لوپ احساسی؛ او عکس میگیرد، نشانم میدهد، میگویم : "نه! تار شده است!"، و دوباره با اصرار عکس دیگری میگیرد. اشتباه میکنم و  میگویم که دوربین را تکان میدهد. از هفت صبح بیدار بوده ام و دیگر نای سرپا ایستادن ندارم. تلاش های ناموفق مادر هم خودش را ناراحت کرده است. انگار کمی دستان مهربانش میلرزد. راه برون رفت از دور، انداختن چند عکس سلفی است. و قایله با انداختن چند عکس  سلفی واضح ختم میشود. حالا نشسته ام کنار مادرم و تار و غیر تار را نشانش میدهم و میخندیم و او مثل همیشه قربان صدقه دخترش میرود. همین که یکی از عکسهای تار شده را پاک میکنم اعتراض میکند که:"عه! چرا پاکش کردی؟!"  و تازه میفهمم که برای چشمان قشنگش تار و غیرتار هم فرقی ندارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
مریم ثالث

نظرات  (۴)

ان شاءالله خدا همه مادرا رو حفظ کنه
دختر اگه عاشق مادرش نباشه،عجیبه :)
*و البته صلواتی بفرستیم برای همه مادرانیکه در کنار دخترانشون نیستند...
"اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم"
پاسخ:
انشالله.

بله درست میگین عجیبه که دختری عاشق مادرش نباشه منتها بعضی عشق ها رو باید برجسته کرد تا عاشق یادش نره معشوق چجوری شده معشوقش.
خداخیرتون بده. شب جمعه هم هست.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
جالبه من هم دلم نمیاد عکس های تار رو پاک کنم! :)
پاسخ:
چه جالب! آره اگر تک عکس باشه منم پاک نمیکنم .
مدتی شده دلم آرام نمیشه 
همش برای مادرم دلتنگم 
صبح و شب 
با اینکه کنارشم و هر لحظه اراده کنم میبینمش
پاسخ:
به این میگن اوج عشق  آدم دلش میخواد فقط به معشوقش نگاه کنه:)

خیلی خوبه. خدا شما رو برای ایشون و ایشون رو برای شما حفظ کنه انشالله
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۰ ﺳﺎﺋﻞ ....
خدا حفظشون کنه براتون.واقعا قربون صدقه تون میرن؟!! :) و سلااام
پاسخ:
سلام :)
سلامت باشین. اوهوم البته لطف مادرانه است که به هرکس میبینن ابراز میکنن و به من بیشتر.
 تازه نمیتونم جزئیاتش رو بیشتر براتون تعریف کنم. :)
اگر میتونین براشون دعا کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی