استفاضه

سلام :)

استفاضه

سلام :)

استفاضه یعنی طلب خیر کردن، یعنی عطا خواستن
و دنیا محل استفاضه است نه استفاده (حتی دنیای مجازی)


* اَللَّهُمَّ اخْتِمْ لَنا بِالَّتى هِىَ اَحْمَدُ عاقِبَةً *


میخواهم باز هم تلاش کنم جوری بنویسم که نوشته هایم حالم را (و حالتان را ) خوب کند :))

*******************************


نوشتن زیستن دوباره ی لحظات زندگی است.
لحظه نوشتن لحظه عمیقتر زیستن لحظه لحظه های زندگی است.

عیدتان مبارک

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ



پینوشت: از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان که بعد از صحبت های اخیر رهبری درباره آل سعود و فاجعه منا بیش از پیش به ایرانی بودنم افتخار کردم و افتخار کردم جایی زندگی میکنم که هرچند مشکلات زیادی در حکومتش وجود دارد اما اولین حکومت شیعی در جهان است که در برابر ظلم تسلیم نمیشود. الحمدلله.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
مریم ثالث

نظرات  (۶)

سلام
مبارک بشه 
خوشحال میشم از وبلاگ بنده هم دیدن کنید
موفق باشید
پاسخ:
سلام

برشما هم مبارک باشه ان شالله

بله حتما
باشد بنای خیری
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۹ پاک باخته
عیدتون مبارک
پاسخ:
ممنون
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام آبجی. عید عزیزتون مبارک باشه.خدا آقا رو واسمون حفظ کنه تا ظهور امام عصر
پاسخ:
سلام پلکِ جان
بر شما هممبارک باشه این عید ان شالله ظهور آقا خیلی خیلی نزدیک باشه
سلام

عیدتون خیلی مبارک باشه ان شاءالله!

حالا ما که توقع عیدی نداشتیم!!! اصلا!!
پاسخ:
سلام

ممنون آقای الف...

ان شالله عید بر شما هم مبارک باشه و نور علم و امید هرچه بیشتر بتابه بر قلبتون.

از همون عیدی قبلی که خدمتتون دادم بازم هست اگر بفرمایید تقدیم میشه :)
ممنون

هنوز همون قبلی هست

بیشتر منظورم این بود که استفاضه باید خودش خودجوش عیدی بده! ما که اهل زوری عیدی گرفتن نیستیم! هستیم؟!!! (شما بگید نه! حالا جلو بقیه آبرو داری کنید :| ممنون!)
پاسخ:
راستش دست و دلم به استفاضه نویسی نمیره

خب من یه پست قدیمی که مال استفاضه خدابیامرزمون بود رو به عنوان عیدی بازنشر میکنم. بپذیرید
فکر کنم شما اولین بار پای این پست کامنت گذاشتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی