استفاضه

سلام :)

استفاضه

سلام :)

استفاضه یعنی طلب خیر کردن، یعنی عطا خواستن
و دنیا محل استفاضه است نه استفاده (حتی دنیای مجازی)


* اَللَّهُمَّ اخْتِمْ لَنا بِالَّتى هِىَ اَحْمَدُ عاقِبَةً *


میخواهم باز هم تلاش کنم جوری بنویسم که نوشته هایم حالم را (و حالتان را ) خوب کند :))

*******************************


نوشتن زیستن دوباره ی لحظات زندگی است.
لحظه نوشتن لحظه عمیقتر زیستن لحظه لحظه های زندگی است.

همونطور که تا مادر نشی نمیفهمی؛

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ

فقط وقتی میتونی قدر معلم‌های خوش اخلاق و بد اخلاق مدرسه‌ات رو بدونی که هشت ساعت پشت سر هم یک لنگه پا وایسی پای تخته و وقتی میرسی خونه نتونی از درد، پاشنه پات رو بذاری زمین.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
مریم ثالث

نظرات  (۸)

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ کمی خلوت گزیده!
آی گفتییییییی!
من از وقتی معلمی رو چشیدم هی از خربازی های دوران مدرسه ام خجالت میکشم!
پاسخ:
من امشب یاد تک تک معلمهای مدرسه ام افتادم
حتی یاد دکتر مجتهدی که سه ساعت تمام سرپا می ایستاد و درس میداد. بدون اینکه خم به ابرو بیاره...


چقدر بدهکارم!
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ محمد شورگشتی

صحیح.

بله معلم خدای نکرده از کار گریز هم که نداریم ان شاءالله.

پاسخ:
انشالله نداشته باشیم.
اما خیلی سخته خستگیت رو از جماعتی که بهت لبخند میزنن و چشمشون به لبت دوخته شده مخفی کنی
خیلی سخته.
معلمی تو این دوره زمونه واااااقعا سعه صدر میخواد 
چه تو مدرسه چه دانشگاه 
همین دیروز داشتم با معلم دوران راهنماییم بعد از سالها حرف میزدم 
میگفت شما خیلی کارتون مشکلتر از ماست 
معلمی تو این دوران جهاده 
پاسخ:
بله واقعا همینطوره

البته من که معلم نیستم. شاگردهامم دانشجو هستن و دخترهای خوبین
اما جدی همین حفظ روی خوش درحالی که پای آدم ذوق ذوق میکنه خودش خیلی کار سختیه.
چیزی که کمتر بهش قبلا فکر کرده بودم!

بگذریم از معلمی جدا جهاد گونه این دوره زمونه

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹ انارماهی : )
من سالهاست منتظر این لحظه م
پاسخ:
معلمی؟!
ایشالله که به زودی نصیبتون بشه.
خیلی شغل خوبیه
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۳ سیده زهرا میم
ولی با همه ی این خستگی ها تدریس یکی از بهترین شغل های دنیاست (:
پاسخ:
بله واقعا همینطوره
وقتی چشمای بچه ها بعد ار یادگرفتن چیزی برق میزنه انگار دنیا رو به ادم میدن:)
سلام!

وای چرا هشت ساعت پشت سر هم؟!!
پاسخ:
سلام
دو تا کلاس داشتم
یکیشون خیلی شلوغ بود کردیمش دوتا و این شد که 10تا 13، 14تا16، و 16تا19 پشت سرهم شد. البته یکیش رو جابه جا کردم.
:)) دیدم نمیکشم
خُـدآقوت خآنوم معلم .. ;D
پاسخ:
ممنونم دوست جدید:)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

عجب معلم ایثارگری هستید شما

البته پیشنهاد می کنم که امتحان بگیرید و بشینید !!!
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم
قدیمتر ها جزوه میگفتیم دو دقیقه مینشستیم الان تا حرفهای من تمام میشود همه گوشیهایشان را در می اورند و فرت فرت عکس میاندازند از جزوه "استاد" !!!
باید سردر جزوه ام بنویسم عکس برداری ممنوع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی